(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = „//connect.facebook.net/en_GB/all.js#xfbml=1“; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‚script‘, ‚facebook-jssdk‘));Vyhazujete semínka z dýně? Chyba!
Dýňová semena jsou výborná jak chuťově, tak pro vaše tělo. Obsahují zinek, který chrání náš imunitní systém, potlačují parazity v zažívacím traktu, jsou bohatá především na fosfor, zinek a vitamín E. Obsahují také vitamíny A, D, vitamíny skupiny B a minerály jako draslík, mangan a měď. Prý pomáhají i proti splínu svým přímým vlivem na hladinu serotoninu. Jsou výborná do dýňové polévky, do muessli, do salátů, do vaření i pečení anebo jen tak na mlsando.
Pokud si je kupujete, přestaňte a udělejte si je sami pokaždé když máte dýni.

Budete potřebovat:
semínka z dýně
olej
(sůl)

Semínka očistěte a nechte proschnout. Předehřejte troubu na 160 C . Na plech dejte pečící papír a rovnoměrně pokapejte olejem, na plech vsypte semínka a promíchejte. Pokud chcete semínka slaná, teď je čas přidat sůl. Pečte 25 min, po 10ti minutách je prohrábněte aby se opékaly rovnoměrně. A je to. 🙂

Líbil se vám tenhle recept? Zkoukněte další návody,  budete je milovat!